#059: Hur får du tid att jobba när kalendern är full av möten?

pbplay-vitbakgrundOm du har otur kan du ibland landa i lägen där mycket av din tid går åt till möten. Är detta produktivt eller inte och vad kan du göra åt det? Andreas, Erik, Johannes och Daniel diskuterar detta i veckans podcastavsnitt.

Längd: 11:16

Mer läsning och lyssning:

Lyssna här:

 

Ladda hem: 059 – Hur får du tid att jobba när kalendern är full av möten

Prenumerera på podcasten via följande RSS-flöde: http://www.produktivitetsbloggen.se/kategori/podcast/feed/, eller genom iTunes.

Signaturmelodin är Rythme Gitan av Latché Swing.
 
<< #058: Hur du får saker ur huvudet#060: Hur låter det ultimata mobilsvarsmeddelandet? >>
Annons:

2 tankar om “#059: Hur får du tid att jobba när kalendern är full av möten?

  1. Syfte mål, omfattning borde vara tydligt för alla senast vid mötesinbjudan.
    Detta ställer dock krav på arrangören av mötet att kunna svara på ovanstående…
    ofta tycker jag att det blir något av en social sammankomst, vilket kanske inte är syftet.
    Den största frustrationen på möten tycker jag är svårigheten att göra och följa en tidsplan av mötet, där en utsedd chef ser till att agendan följs och att det som sägs är relevant…oj har klockan blivit så mycket… Vi fårses igen efter lunch och reda ut de sista punkterna…suck!

Svara

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kan använda följande HTML-taggar:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>